Hopp til innhold

Gjensidiges behandlernettverk

Som en del av behandlernettverket kan forsikringskundene våre benytte deg som psykolog.

Hva er Gjensidiges behandlernettverk?

Ha dette klart når du søker om å bli med i nettverket:

  • Organisasjonsnummer
  • HPR-nummer
  • Profilbilde som viser deg fra skuldrene og opp
  • Beskrivelse av klinikken
  • Beskrivelse av deg som terapeut
  • Bookinginformasjon

Behandlernettverket sikrer forsikringskundene våre raskt og riktig psykologbehandling når det trengs mest – enten det er gjennom private forsikringer eller bedriftsavtaler.

Som en del av nettverket vil du eller klinikken din

  • bli fortløpende vurdert for nye behandlingsoppdrag basert på kompetanse og tilgjengelighet
  • få nye pasienter med varierte utfordringer og problemstillinger

Som en del av nettverket får du

Økt synlighet og pasientflyt

Tilgang til et bredt spekter faglige problemstillinger

En trygg og stabil samarbeidspartner

Spørsmål og svar

Hvordan sender jeg inn søknad?

For å kunne bli en del av behandlernettverket, må du først sende inn en søknad. Det gjør du enkelt ved å identifisere deg med BankID (ikke bruk Buypass) og fylle ut informasjon om klinikken din og/eller deg som terapeut.

Vi vil blant annet be deg om organisasjonsnummer og HPR-nummer underveis, så ha det  klart før du begynner registreringen.

Etter at du har sendt inn søknaden, vil vi ta en vurdering basert på hvilken kompetanse du har, og om vi blir enige om timeprisen, før vi eventuelt legger deg til i nettverket.

Opprett profil og send inn søknad
Hvem kan bli med i nettverket?

Alle autoriserte psykologer og klinikker er velkomne til å søke om å bli med i nettverket vårt. Vi har behov for mangfoldig kompetanse, spesialiseringer og erfaringer, og ønsker å tilby våre kunder psykologbehandling over hele landet.

Hvordan foregår bestillingen?

Når vi godkjenner en sak, kan kunden selv finne psykolog basert på kompetanse, tilgjengelighet og plassering.

Du velger selv hvordan du ønsker at kundene bestiller time hos deg. 

Når bestillingen er registrert, får du e-post med informasjon om dette, og du kan logge inn på profilen din for å følge saken nærmere.

Oppfølging og behandling avtales mellom deg og pasienten.

Lurer du på noe?

Har du spørsmål om behandlernettverket, kan du nå oss på 

Er du allerede en del av nettverket?

Logg inn på profilen din for å

  • få oversikt over pasientene dine
  • endre eller oppdatere profilen din