Kundeservice for landbruk
Vi hjelper deg gjerne. Hvis du er kunde hos oss, kan du løse mye selv med å logge inn.
Hva kan vi hjelpe deg med?
Når du logger inn, kan du
- se betalinger som ligger til forfall
- se betalingshistorikk
- laste ned betalingsdokumenter, giroer og fakturaer
- opprette AvtaleGiro
Når du logger inn, kan du se avtaledokumenter, kontoutskrifter, årsoppgaver og meldinger i postkassen.
Forsikringsvilkårene dine finner du ved å logge inn, velge den aktuelle forsikringen og laste ned vilkårene.
Har du forsikringene dine registrert på organisasjonsnummer, må du bestille tilgang for å få opp forsikringene dine når du logger inn.
Har du forsikringene registrert på fødselsnummer, kan du logge inn med BankID uten å bestille tilgang.
Du kan enkelt gjøre endringer på forsikringene dine ved å logge inn – enten du skal oppdatere kjørelengde, endre type forsikring, bytte adresse eller skifte betalingsmåte.
Forsikringene fornyer seg av seg selv, men har det skjedd endringer i drifta, kan det være lurt å sjekke om opplysningene stemmer.
Du kan logge inn og sjekke forsikringene dine selv eller bestille time med en rådgiver som hjelper deg.
Logg inn og gå til skadesaken din for å
- skrive direkte til skadebehandler
- laste opp dokumenter
- se om det har skjedd noe nytt på saken din
Du kan endre både driftsinntekter og forsikringssummer på landbruksforsikringene dine ved å logge inn.
Når du logger inn, kan du
- se historikken til over kundeutbytte
- endre kontonummer for utbetaling
- laste ned bilag for utbytte
Kontakt oss
Snakk med oss
Ring oss gjerne på 915 03 100, eller legg igjen nummeret ditt og bli oppringt straks vi er ledige.
Åpningstider:
- Kunderådgivere: hverdager 08-16
- Skadebehandlere: hverdager 10-15
Skriv til oss
Alle kan logge inn og skrive til oss, uansett om du er kunde eller ikke.
Normalt ringer vi deg opp eller svarer deg skriftlig i løpet av 1-2 arbeidsdager.
Gjelder det en skadesak, kan du logge inn og skrive direkte til skadebehandleren din.
Klage, oppsigelse og varsling
Om du ønsker å klage på en beslutning i en skadesak, kan du skrive direkte på saken ved å logge inn. Du kan også klage til vårt Kundeombud, eller eksterne klageorganer.
Om du flytter forsikringene til et annet selskap, vil de vanligvis ta seg av oppsigelsesprosessen for deg.
Om du ønsker å si opp forsikringene dine selv, eller ønsker å benytte deg av angreretten, kan du lese om dette her.
Varsle oss hvis du har opplevd kritikkverdige forhold ved virksomheten vår.
Et varsel må inneholde konkrete opplysninger som gjør det mulig for oss å forfølge saken. Alle henvendelser behandles som fortrolig informasjon.
Har du bevisst fått forsikringsoppgjør eller deler av et oppgjør som du ikke har krav på? Du kan betale tilbake til oss uten at det får konsekvenser for kundeforholdet ditt. Vi garanterer anonymiteten din.