Kundeservice for bedrifter
Vi hjelper deg gjerne, enten det gjelder forsikring, pensjon eller begge deler. Hvis du er kunde hos oss, kan du også løse mye selv ved å logge inn.
Hva kan vi hjelpe deg med?
Når du logger inn, kan du
- se betalinger som ligger til forfall
- se betalingshistorikk
- laste ned betalingsdokumenter, giroer og fakturaer
- endre betalingsmåte
Forsikring: Logg inn og se betalingsoversikten.
Pensjon: Logg inn og se betalingsoversikten.
Endre forsikring
Logg inn, finn forsikringen du vil endre og velg "endre forsikring". Her kan du blant annet endre kilometerstand eller kjørelengde, og melde ansatte inn eller ut av forsikringen.
Logg inn og se bedriftens forsikringer.
Endre pensjonsavtale
Når du logger inn, kan du enkelt melde ansatte inn og ut av pensjonsavtalen.
Når du logger inn, kan du se bedriftens avtaledokumenter, kontoutskrifter, årsoppgaver, med mer.
Forsikringsvilkår finner du ved å velge den aktuelle forsikringen og laste ned vilkårene.
Logg inn og gå til skadesaken din for å
- skrive direkte til skadebehandler
- laste opp dokumenter
- se om det har skjedd noe nytt på saken din
Når du logger inn kan du få oversikt over hvem som er kontaktpersoner i bedriften, og hvem som kan logge inn på vegne av bedriften.
Her kan du også fjerne kontaktpersoner, eller be oss om å legge til nye tilganger.
Har du ikke logget inn på vegne av bedriften før, kan du bestille tilgang her.
Har du ikke logget inn på vegne av bedriften før, må du bestille tilgang.
Forsikringene fornyer seg av seg selv, men har det skjedd endringer i bedriften, kan det være lurt å sjekke om opplysningene stemmer.
Du kan logge inn og sjekke forsikringene dine selv eller bestille time med en rådgiver som hjelper deg.
Du kan laste ned forsikringsbekreftelse for ansvarsforsikring, prosjektforsikring og personalforsikring ved å logge inn.
Trenger du leasing- eller panthaverattest, kan det bestilles her.
Du kan melde uførhet eller dødsfall på vegne av en ansatt ved å logge inn og velge avtalen det gjelder.
Les mer om å melde skade, sykdom eller død på vegne av en ansatt.
Kontakt oss
Snakk med oss
Ring oss gjerne på 915 03 100, eller legg igjen nummeret ditt og bli oppringt straks vi er ledige.
Åpningstider i julen:
- 27. og 30. desember: 09-15 (10-14 for skade)
- Julaften og nyttårsaften: 08-12 (10-12 for skade)
- 1. juledag, 2. juledag og 1. nyttårsdag er stengt
Vanlige åpningstider:
- Kunderådgivere: hverdager 08-16
- Skadebehandlere: hverdager 10-15
Skriv til oss
Alle kan logge inn og skrive til oss, uansett om du er kunde eller ikke.
Normalt ringer vi deg opp eller svarer deg skriftlig i løpet av 1-2 arbeidsdager.
Gjelder det en pågående skadesak, kan du logge inn og skrive direkte til skadebehandleren din.
Klage, oppsigelse og varsling
Om du ønsker å klage på en beslutning i en skadesak, kan du skrive direkte på saken ved å logge inn.
Har du andre type klager eller tilbakemeldinger, kan du gjerne benytte deg av Klageombudet vårt eller eksterne klageorganer.
Om du flytter forsikringene til et annet selskap, vil de vanligvis ta seg av oppsigelsesprosessen for deg.
Ønsker du å si opp en eller flere forsikringer selv, kan du logge inn, velge forsikringen du ønsker å si opp, deretter "Endre forsikring" og "Oppsigelse".
Er du usikker på om du bør si opp en forsikring eller har andre spørsmål, kan du logge inn og skrive til oss.
Har du opplevd kritikkverdige forhold ved virksomheten vår, oppfordrer vi deg til å varsle oss.
Et varsel må inneholde konkrete opplysninger som gjør det mulig for oss å forfølge saken. Alle henvendelser behandles som fortrolig informasjon.
Usikker på hva bedriften trenger av forsikring og pensjon?
Prøv veilederen og finn ut hva som er vanlig for bedrifter i din bransje
I veilederen vår kan du se hva som er vanlig for bedrifter som ligner din. Ønsker du å snakke med noen, er de erfarne rådgiverne våre klare til å hjelpe deg.
Gjensidige-appen for bedrifter
Få enkel tilgang til betaling, og full oversikt over alle forsikringene til bedriften. Les mer og last ned Gjensidige-appen.